نمایندگی دوربین کانن
تور استانبول
تور استانبول,هزینه تور استانبول,قیمت تور استانبول

خرید دوربین عکاسی

در دنیای امروز با تغییر سبک زندگی افراد کمتری برای انجام فعالیت های خود دارند،در نتیجه خرید کالای مورد نیاز بصورت آنلاین و اینترنتی می تواند مدیریت زمان را برای شما به همراه داشته باشد. بی شک خرید بصورت آنلاین به شما، امکان خرید بهترین و بروز ترین وسایل مورد نیازتان  را با سرعت بالا و قیمت های مناسب فراهم می سازد. اگر شما بدنبال خرید اینترنتی دوربین عکاسی هستید، بی شک آشنایی شما با فرآیند خرید اینترنتی دوربین عکاسی می تواند برای شما سودمند باشد.

 

https://avatasvir.com/wp-content/uploads/چگونه-یک-خرید-آنلاین-موفق-داشته-باشیم؟-660x330.jpg

 

https://avatasvir.com/wp-content/uploads/why-s3.jpg

مزایای خرید اینترنتی دوربین عکاسی

یکی از مزایای خرید اینترنتی دوربین عکاسی به مرحله تحقیق و تصمیم گیری باز می گردد. اگر شما تصمیم به خرید حضوری داشته باشید بی شک باید حداقل یک روز کامل زمان خود را صرف کنید تا با حضور در چند فروشگاه بتوانید کالاهای مختلف را دیده و با اطلاعاتی که از فروشنده دریافت می کنید آنها را با یکدیگر مقایسه کنید و به جمع بندی برسید در صورتیکه با گشت و گذار در اینترنت و فروشگاه های معتبر آنلاین دوربین عکاسی می توانید به راحتی در هر موقعیتی که هستید، میان برندهای موحود تحقیق کرده و اطلاعات کامل را به دست بیاورید و خریدی مطمئن و لذت بخش را تجربه کنید. دوم اینکه خرید اینترنتی دوربین عکاسی این امکان را فراهم می کند تا شما به اطلاعات جزئی هر کدام از دوربین های عکاسی موجود در بازار دسترسی پیدا کنید و به راحتی بتوانید انواع مختلف دوربین ها در برندهای مختلف را مقایسه کنید و بهترین را انتخاب کنید. و در آخر باید گفت که به دست آوردن تفاوت قیمت ها در خرید اینترنتی دوربین عکاسی راحت تر و سریع تر خواهد بود. با این کار شما مطمئن خواهید بود که هزینه منطقی و متعارف را برای خرید پرداخت کرده اید.

 

1- بدنبال یک دوربین حرفه ای برای خرید هستید یا خانگی ؟؟

باید توجه داشته باشید که دوربین های عکاسی دیجیتال از نظر کلاس کاری در سطوح مختلفی قرار می گیرند و هر یک از این رده ها مناسب کاربردهای مختلفی می باشد. بطور مثال اگر می خواهید در کلاسهای آموزشی شرکت کنید و یا دانشجوی عکاسی هستید باید از یک دوربین DSLR سطح متوسط استفتده کنیدو اگر نیاز مند دوربینی هستید برای کار در آتلیه ای از ان بهره مند شوید از یک دوربین حرفه ای سطح با ترجیحا با سنسور فول فریم استفاده کنید. اما اگر برای کارهای شخصی و ثبت عکسهای خانگی می خواهید می توانید از یک دوربین ساده و کامپکت بهره مند شوید.

  

نمایندگی دوربین سونی

گروه آواتصویر در سالهای گذشته یکی از شرکت های پیشتاز در زمینه ی فروش محصولات سونی بخصوص دوربین های سری آلفا بوده است. نمایندگی دوربین سونی در ایران تحت عنوان شرکت همکار گستر سیما به فعالیت می پردازد که تحت پوشش کمپانی UBMS می باشد.  فروش کالاهای سونی در ایران نیز حال حاضر توسط همین شرکت خدماتی ارائه می گردد. محصولاتی که طبق سیستم فروش در بازار ایران عرضه شده شامل دوربین های فیلم برداری سونی در سطوح مختلف و دوربین های عکاسی سونی می باشد که به تفصیل می توان گفت : دوربین های هندی کم خانگی و حرفه ای ،  دوربین های فیلم برداری حرفه ای ،دوربین های کامپکت ، دوربین های شبه SLR و دوربین های بدون آینه 



 

 

نمایندگی دوربین کانن

گروه آواتصویر در سال های گذشته در مقاطعی بیشتر حجم فروش دوربین های کانن را مخصوصا در پایتخت ایران عهده دار بوده است. نمایندگی دوربین کانن در ایران در سال های  گذشته تحت عنوان شرکت آفومار به فعالیت می پرداخت که البته اخیرا شاهد کم رنگ تر شدن نقش این شرکت در ارائه ی خدمات دوربین های کانن بوده است و شرکت ایده آل به شایستگی جایگزین بخش خدمات پس از فروش این محصولات شده است .گروه آواتصویر نیز مفتخر است که محصولات نیکون را با تضمین اصالت کالا و خدمات پس از فروش شرکت ایده آل و آفومار ارائه می کند.

 

 

 

محصولاتی که طبق سیستم فروش در بازار ایران عرضه شده شامل دوربین های فیلمبرداری حرفه ای ، دوربین های عکاسی DSLR در سطوح مختلف بهمراه لنز های سری EF/EF-S و دوربین های عکاسی نیمه حرفه ای  می باشد که به تفصیل می توان گفت : دوربین های کامپکت ، دوربین های شبه SLR، دوربین های DSLR ، دوربین های بدون آینه و لنزهای DSLR و بدون آینه

کمپانی کانن که در واقع یکی از پرچم داران تولید دوربین های عکاسی در دنیا است فعالیت خود را از سال 1933 آغاز کرد و تا به امروز توانسته طرفداران پرشماری را در سرتاسر جهان جذب خود کند.

محصولات این کمپانی همواره با کیفیت بالای ساخت و کیفیت شناخته می شود. در ابتدای راه این شرکت در زمینه عکاسی به تولید دوربین های عکاسی آنالوگ پرداخت و توانست موفقیت هایی نیز در این زمینه کسب کند. در ادامه راه و مهاجرت دنیای تکنولوژی به سوی سرزمین های دیجیتال کانن نیز تحت تاثیر قرار گرفته به تولید دوربین های عکاسی دیجیتال پرداخت. دوربین های کامپکت و DSLR زاییده همین تصمیم کانن بود. دوربین های کامپکت در سالهای ابتدایی بسیار مورد توجه کاربران خانگی قرار گرفت تا آنچا که حتی کانن در سالهای متمادی توانست رکورد فروش از دست از دوربین ها را در میان رقبای نام آشنایی نظیر نیکون ،سونی ،پاناسونیک و... از آن خود کند. اما در گذر سال ها و با ارتقای سطح کیفی دوربین هایی که بر روی گوشی های هوشمند تعبیه شده بود این دست از دوربین ها با افت فروش شدیدی مواجه شده و در نهایت به دست فراموشی سپرده شد. 

نمایندگی دوربین نیکون

گروه آواتصویر در سالهای گذشته به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان محصولات نیکون بخصوص دوربین های سری DSLR بوده است. نمایندگی دوربین نیکون در ایران در سال های  گذشته تحت عنوان شرکت نیکو نگرش به فعالیت می پرداخت که البته اخیرا شاهد کم رنگ تر شدن نقش این شرکت در ارائه ی خدمات دوربین های نیکون بوده است و شرکت ایده آل به شایستگی جایگزین بخش خدمات پس از فروش این محصولات شده است .گروه آواتصویر نیز مفتخر است که محصولات نیکون را با تضمین اصالت کالا و خدمات پس از فروش شرکت ایده آل ارائه می کند.

محصولاتی که طبق سیستم فروش در بازار ایران عرضه شده شامل دوربین های عکاسی DSLR در سطوح مختلف بهمراه لنز های سری fx/dx و دوربین های عکاسی نیمه حرفه ای  می باشد که به تفصیل می توان گفت : دوربین های کامپکت،دوربین های شبه SLR،دوربین های DSLR،دوربین های بدون آینه، و لنزهای نیکون

 

نمایندگی ونگارد

گروه آواتصویر را می توان جزو نخستین نمایندگی های عرضه محصولات ونگارد در ایران برشمرد. نمایندگی ونگارد جهت فروش محصولات عکاسی در حد فاصل سالهای 83 تا به امروز در اختیار این شرکت بوده و توانسته همواره کالاهایی با تنوع بالا و کیفیت بی نظیر را در اختیار کاربران محصولات عکاسی قرار دهد.

 

https://avatasvir.com/wp-content/uploads/vanguard-logo-min.jpg

 

محصولات کمپانی ونگارد عمدتا مرتبط با کیف های حمل دوربین و تجهیزات جانبی و دسته های مختلف نظیر انواع کوله پشتی ها، کیف های مسنجر، کیف های پوزه ای و چرخ دار می باشد از به دلیل خوش ساخت بودن و دوام بالا ، این محصولات نه تنها در ایران بلکه در سر تاسر جهان از طرفداران پر شماری برخوردار است. نکته ی قابل توجه در برند ونگارد این است که از این کمپانی در میان شرکت های رقیب همانند دلسی و لوپرو شاید جزو معدود شرکت هایی است تمام تولیدات خود را به عرصه تجهیزات عکاسی اختصاص داده است و از تمرکز فعالیت باعث بوجود آمدن کیفیت بالای محصول در کنار قیمت مناسب تر نسبت به رقبا گردیده است.

https://avatasvir.com/wp-content/uploads/Alta-Rise-Complete-Collection-770x369-min.jpg

در سالهای گذشته همواره دیده شده که ونگارد با تولید انواع کوله های حمل توانسته نظر بسیاری از کاربران حرفه ای را به خود جلب کند. کوله های سری Alta rise که در سایز مختلف ارائه را می توان یکی از پر فروش ترین سری کوله های ونگارد در ایران دانست. 

از دیگر محصولاتی ونگارد اقدام به تولید آن کرده می توان به پک های تمیز کننده لنز و سنسور و انواع سر پایه اشاره کرد کرد که تماما به مانن سایر تجهیزات ونگارد از کیفیت و کارایی بسیار بالا برخوردارند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 13 ارديبهشت 1398برچسب:, :: 1:15 :: توسط : Kusadasi-tour

درباره وبلاگ
به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: